fotodansblogg

Alla inlägg under maj 2013

Av Annie och Sandra - 31 maj 2013 16:09

Taggar Liseberg nu då sitter på bussen nu :)

Av Annie och Sandra - 31 maj 2013 13:15

Heej! förlåt mig för att jag inte har bloggat på ett tag, men nu ska jag lägga upp lite bilder jag har tagit för några dagar sedan, hoppas ni gillar dom!!!

Annie                                                                  

Av Annie och Sandra - 30 maj 2013 15:53

hallojsan på er och idag har det varit så jävla varmt ute så man nästan inte kunde vara ute så jag ville bara hoppa i en sjö och bada med mina vänner  

jaja men jag har haft det ganska kul i skolan idag faktiskt  

jag hoppas att ni också har haft en bra dag. och det kunde inte bli ett bättre slut på en skoldag än vad vi hade.

våran idrotts lärare heter dan och en annan heter lina och lina hälde vatten innanför dans tröja. jag trodda att jag och annie skulle skratta igel oss 

mvh sandra   

Av Annie och Sandra - 28 maj 2013 15:18

Hallojsan på er alla! idag har jag haft en as tråkig skoldag. för vi hade klassikern idag och jag var inte med så jag var tvungen att ha långa tråkiga lektioner. och när alla andra fick gå hem så var jag och alla andra som inte hade varit med vara kvar i skolan  

Mvh sandra!!

obs

Av Annie och Sandra - 26 maj 2013 15:13

obs alla bilder kom inte med men nu kommer rästen!

                                       

Av Annie och Sandra - 26 maj 2013 14:37

hallojsan på er! denna helgen har arit helt underbar!! först så sov jag och annie över från fredag till lördag. och sen på lördagen så var jag, annie och jenny i stan och schoppade loss hela dagen nästan. och sedan när vi kom hem från stan så sov jag hos min mormor och morfar för resten av min familj var borta. och nu idag har jag inte gjort så mycket. men igår tog jag bilder på min hund bamse och bamses mamma och syster hannie och milla.

och här kommer dom.

mvh sandra!!

ps. ganska många bilder.

                                                                                             

Av Annie och Sandra - 23 maj 2013 18:34

Heeej på er alla där ute här kommer bilder på mig och en katt som heter tippen som är min grannkatt!

                       

Av Annie och Sandra - 23 maj 2013 13:11

Haloooo bloggrape!!!!

Presentation


Heej! Vi är två tjejer som heter Sandra och Annie, och vi älskar att ta bilder och dansa. I denna blogg får ni se många foton och dansvideor som vi försöker lägga upp så mkt som möjligt. Hoppas ni gillar den! Sprid gärna bloggen så vi får mer besökare!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards